KUJULARIM =)

17 Aralık 2011 Cumartesi

♥♥♥♥....Yeni Çizmem...!!!....♥♥♥♥

Bugün çizme almak için teee nerelere gittim :) Ama deydi sanki :) Çok beğendim japon style bi bot aldım. Üstelik çok sıcak içi. Gerçi benim gibi topukluyla pek başedemeyen birisi için biraz fazla topuklu ama neyse.. Öğrencez :)♥

Siyav süet dış yüzeyi. Tek dezavantajı fermuarının olmayışı. Şişman değilim ama yinede biraz daha kolay girmesini tercih ederdim bacaklarımın çizmeye.

İşte kendileri               ♥♥♥                 ;



Her ne kadar resimlerde gri gibi çıksada kendisi siyahın alasıdır aslında :)

2 yorum:

  1. Dönüşün gercekten muhteşem oldu.

    Çizmeler içinde yorumum

    woooowwwwwwwwwwww harikaa. çok begendimm.. süper ötesii desem yeridir..

    YanıtlaSil
  2. Guzelmis gercekten...gule gule kullan....

    Www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Buyrun bıdıbıdıcılar =)