KUJULARIM =)

31 Aralık 2011 Cumartesi

Hem Telefon Kılıfı Hem De Cüzdan

Hepinize keyifli haftasonları vee mutlu yıllaaaaaaarrr!!!

Dün gg'den bir cüzdan sipariş ettim. Ben çok beğendim. Hem telefonumla uyumlu ve hem de gayet güzel ve kullanışlı bir cüzdan bu :)

 2 renk seçeneği vardı lacivert ve beyaz... Elbette ki beyaz olanı sipariş verdim muhtemelen pazartesi günü elime geçmiş olur ve bu sayede bende telefonumu çizilmelerden ve çarpmalardan korumuş olurum. Fiyatı ise 26,9 TL

Sizde almak isterseniz kaçırmayın derim çünkü hala satışta...tıklayın!

bu arada benim telefonum Samsng Galaxy Ace... Ama sizinki farklı ise de sorun yok çünkü bu telefon boyutları yaklaşım olarak aynı ve cüzdan hepsine uyuyor...

Bu benim telefonum ve cüzdanımın resimleri beğenen arkadaşlara model olması için...










5 yorum:

Buyrun bıdıbıdıcılar =)