KUJULARIM =)

29 Aralık 2011 Perşembe

Avon Alışverişim

Merhaba kızlar. Dün siparişlerim geldi. Aslına bakarsanız ben bu kalemi istememiştim ama deneyince çok beğendim ve geri göndermekten vazgeçtim. Gri simli ucu harika boyuyor ve uyumlu bir kıyafetle cukkk oluyor :)


Bunun dışında rimelim bitmişti ve denemek istedim çok ekonomikti bence ( 9 TL ) ve hemen atladım :) Aslında d,rek kullanımda fazlaca etkisini görmedim , kıvamı yoğun değil ama öyle cıvık da değil. Ben bu sabah önce kirpik kıvırma makası ile kıvırdıktan sonra kullandım rimelimi ve takma kirpik kullanmış kadar gösterişli oldum :)


Parfümüme gelince onu yeni almadım :) Geçen ay almıştım ama bu benim ilk avon postum olduğu için atlamak istemedim. Çok hafif güzel bir kokusu var. Aslında bu tür kokuları yazın kullanmak daha doğru olur ama ben şuanda gayet memnunum :) Bunun fiyatı yok... Çünkü bu hediye :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buyrun bıdıbıdıcılar =)